3456_ benim var 2.doğumumda öldüm dirildim diyebilirim normal doğum ama doğumdan değil hemoroid şişlik ve ağrısından bittim şuan 25 haftalığım ara ara yine şişiyor kanıyor bitiriyor beni şimdiden doğumda napcam stresi korkusu sardı o dıştaki şişlik artık sizinle şişer söner ama bitmez malesef