Happymm sizin ödem de olabilir. Doktorum demir ve b12 in düşük ondan da ödemin çok dedi. Ben yediğimin farkındayım. Doğumdan sonra emzirme ile çok rahat vermiştim ben. Bir de oğlumun 6 aylıkken süt alerjisi çıkmıştı hazır paketli ürün hiçbir şekilde yiyememiştim çok kilo vermiştim. İkinci içinde öyle düşündüm açıkçası. Paketli ürün yemem veririm diye düşünüyorum kilo vermekten korkmuyorum yani.