kubrataskaya_ sana üzülme diyemicem çünkü insan ister istemez üzülüyor kendimden biliyorum bende bi kürtaj geçirdim ama yıpratma kendini dua et herşeyin hayırlısı olsun o kürtajdan sonra 4,5 5 ay sonra tekrardan hamileyim ve şuan sağlık bi gebeliğim var 11+2 olduk bile dua et sabır et🤲🌸❤️