Churcill Büyüyen beşikle park yatak arasında kullanış olarak ne gibi farklılık var sizce? Büyüyen beşiğin tek avantajı sonradan da kullanılabilir olması mı. Galiba park yatak 2 yaş civarına kadar kullanılabilen bişey
Mustafayigitvebeytugannesi Churcill Bence büyüyen beşik tercih ederdim.. park yatak kısa bir süre sonra kullanamıyosun. Bende vardı 1 tane hem çabuk eskiyo gibi oldu hemde 2 yaşına kadar kullanabildim. Sonra başkasına verdim. Büyüyen beşik olsa belki daha kullaniyo olabilirdim..
Anonim3447 Churcill biz pazar günü büyüyen beşik aldık çevremde kullananlar da var gayet memnun umarım bizde memnun kalırız
Churcill Mustafayigitvebeytugannesi başlarda park yatak düşünüyodum ama şimdi karyola fikri daha yakın gelmeye başladı. Onlar da anne yanı oluyor sanırım değil mi
runkli0606 Ben park yatak tercih etcem tek kişilik bazam var olmasaydı kesinlikle büyüyen beşik alırdım. 2 yaşından sonra yatak bariyeri alıp bazayı kullancam
runkli0606 Churcill aynen bencede çok güzel dediğim gibi odada bazam olmasaydı kesinlikle büyüyen beşik alırdım
Sevdayaz Park beşik modelden modele değişiyor sanırım. Oğlum 28 aylık hala çok rahat kullanıyor. Çok deli yattığı için mobilya yatağa daha geçemedik kafasını falan çok çarpıyor ama kardeşi olunca mecbur alışır galiba😂
Sevdayaz Churcill boyutu büyük olduktan sonra rahat dediğim gibi oğlum hala yatıyor içinde ama belki mobilya olsa ona alışırdı bu kadar deli yatmazdı bunda çok rahat ediyor😂
Sevdayaz Churcill mecbur bi geçiş aşaması olacak artık hayırlısı😂 benim korkum beşiğini çok seviyor kardeşi olunca vermek istemezse o sıkıntı. Zira 2 yaş atağını had safhalarda yaşıyor küçük insan her şey benim kafasında😂😂