Dişleridir ama daha yolun başında bebişin, bizim 3.5 4 aylıkken dişleri kaşınmaya başladı ağız sulandı fakat 10 aylıkken çıkardı mesela. Takip edebilirsin toz granül var bitkisel tetagil ondan kullanabilirsin eğer aşırı huzursuzluğu varsa doktoruna sor mutlaka ama. Güzel bir süreç geçirirsiniz inşallah