Naaznaaz Bi haftadır karnım hep semsert kendini hep bi yerde topluyor. Dün geceden beri de adet ağrısı gibi ağrı yaşıyorum. Benim gibi bu durumu yaşayanlar var mı
nidosh Naaznaaz adet ağrısı gibi ağrısı normal. Bende de oluyor doktor da normal diyor. Sık sık 10 dk da bir olursa doğum sancısı olabilir ama arada vurması çok normal yalancı sancı bunlar
Suheda_4406resul Naaznaaz bu haftadan sonra yalancı doğum sancıları başlıyor bendede oldu çok fazla siklasirsa doktora görün
1029384756 Naaznaaz benimde öyle yarın 36 haftalık olucaz hep sağ tarafımda toplanıyor sertleşiyor basen ama hareketleri var çok şükür kasıklarıma ağrı giriyor arada uzanınca geçiyor o da
Naaznaaz Glbnn2 benimde arada oluyordu ama geceden beri geçmek bilmedi tuttu mu tutuyor sağlık ocağında ki ebem nst ye gir nabzı da yüksek dedi ama korkuyorum kilosuda geriden geliyor çünkü
Glbnn2 Naaznaaz karnımdada batma hissi oluyo sende oluyo mu nefesimi kediyi bıçak gibi deriz ya onun gibi oluyor
Naaznaaz Glbnn2 karnımda bi batma hissi yok 1 hafta önce oluyordu şuan sadece adet sancısı gibi sancı yaşıyorum
Glbnn2 Naaznaaz 37 yi geçersek rahatlarım 37 den önce hastahanede yatma durumu oluyomuş Allah göstermesin
Naaznaaz Suheda_4406resul normal doğum pozisyonuna gitmişti 2 hafta önce acaba kanala giriyor olabilir mi
Suheda_4406resul Naaznaaz yok benim bebeğim 27. Haftada normal doğum pozisyonunu almıştı o sancılarıda 32-35 hafta aralarında hep yaşadım kanala daha sonra iniyor
Naaznaaz Glbnn2 Allah korusun çok tedirginim hem bi an önce kucağıma almak istiyorum hemde kilosu geri olduğu için son güne kadar beklesin istiyorum
Naaznaaz Glbnn2 18 inde gittim 1 buçuk hafta geri dedi 2580 gramdı. Ama ben hamileliğimin başından beri 30 kilo aldım 😂 nasıl oldu anlamadım. Bol bol muz kaşar ye dedi. Yiyorum perşembe tekrar gitcem bakalım ne dicek
Naaznaaz Glbnn2 ben normalde hiç kiloya yatkın değilim nasıl oldu anlamadım bol bol kendimi beslemişim kızçemi beslememişim
Glbnn2 Naaznaaz bende ödem fazlasıyla var ayak bileklerime parmakla bastırıyorum içine gömlüyo. Bide bu hafta çatladım zaten
Naaznaaz Glbnn2 benim ayaklarda çok değilde ellerim felaket şişiyor. Bacaklarım diz kapağımın alt tarafına kadar çatladı zaten
Glbnn2 Naaznaaz o çatlama çok kötü ya bide bu zamana kadar yoktu artık olmaz diyodum şaşırttı beni bebeklerimizden hatıra ne diyelim
Naaznaaz 1029384756 benim şuan yine başladı ve aşağı baskı yapıyor biraz uyuycam bakalım geçmezse gitcem hastaneye