Aslihan-05 ben kullanıyorsum normal doğum yaptım doğumdan 3 gün önce bıraktım doktor demedi bana bırak diye ben vurmayı unutuyordum iyikide unutmuşum dogumda ebe kaç gündür kullanmıyorsun dedi 3 4 gündür dedim iyikide vurmamissin doktor sana demedimi 3 gün önceden bırakmalısın diye dedi bende yok dedim