Sevvl cnm ben 35+2 de doğum yaptım ikizlerim biri entube oldu bir gün sonra cihazdan ayrılıp oksijene geçti. Diğeri sadece oksijendeydi ikiside 4 gün içinde oksijenden kurtuldu. Cumartesiden beri oksijen almıyorlar. Hala biberona geçme denenmemiş. Bilerek bekliyorlar gibime geliyor para kazanmak için. Neden gecilmiyor hala biberona sebep ne? Beslenmeleri günden güne artıyor cislerini kakalarini yapiyolarmis 2200 oğlum 1995 kız doğdu şimdi kız ödem atınca biraz indi kızı biraz tutucak gibiyim kilodan diyor. Oğlanı veredebilirim emme refleksi iyiyse vermeyedebilirim diyor. evde bizde biberonla memeyle deneriz ki refleksi dimi acaba istesem mi oğlumu imza nasıl oluyor almak istiyorum mu dediniz siz