bskts26 12+0 olduk bugün cildim çok kurudu lekelerim arttı ve sivilcelenmeye başladım kullandığınız maske ve nemlendirici krem var mı?
Mineklc bskts26 benimde sivilce problemlerim oldu temiz içerik arayışım sonucunda weleda diye bir markayla tanıştım her şeyini aldım yüz temizleme jeli,sivilce için s.o.s. Göz altı kremi,nemlendiricisini falan hepsinden çok memnunum cildim temizlendi
Mineklc bskts26 evet evet çok araştırdım ben bu temiz içerikli hamilelerin kullanabildiği bir marka.Doktor önerisiyle tanıştım bende