Sevo05 Hafta karne günü doluyor. Çalışır raporu alsam. Seminer haftasını doğum sonrasına ekletebilir miyim? Seminerlerde online olacakmış. Bilgisi olan arkadaşlar cevaplarsa sevinirim.
Esraytap Sevo05 o haftanın ek dersi veriliyor neticede olabilir diye düşünüyorum. Benim de bu hafta sonunda 32 haftalık oluyor. Üç hafta kalıyor. Bir hafta da seminer diye düşündüm. Ama yine de müdür yardımcısına sormak gerekşr
SevgiKNGR Hocam bence olmaz diye düşünüyorum ama müdür yardımcısına falan sorun siz yinede tam bir bilgim yok