ElaytA Kelebekcim benim romatizmadan dolayı belimin sag tarafi özellikle aksamlari oyuluyor sanki. Hem kilo hem gebelik hem romatizma birbirini tetikliyo sanırım.
Tgc23 Kelebekcim bazı günler sağ kasığımda ağrı hissediyorum, bugün de hafif bir ağrım var. Bir de gün içinde kasılmalarım oluyor, yani bebek toplanıyor sertleşiyor korkmuyor değilim ama normalmiş sanırım artık 🥴
Ebrulianne06 29+2 kasıklarım daha dogrusu gobek bitisi yirtilircasina agriyor hareket ettikce. Yatarken donemiyorum ayaga kalkamiyorum yurururken zorlaniyorum penguenlestim :)
Kelebekcim cookiemonsterr benimde 2 3 gündür kasık ağrısı oluyor acaba üşüttüm onun için olabilir mi kaburgalarımda da ağrı oluyor hiçbir sıkıntı olmaz heralde hareketlerini hissediyorum ama Bi endişe oldum
cookiemonsterr Kelebekcim inan bende erken mi doğurucam ne oluyor diye arada korkmuyor değilim ama normal diyor çoğu hamileler 🙈
bzyyzb Kelebekcim bende 30 haftalık hamileyim ayakları aşağıda başı yuksrda şuan bebeğimin o yüzden kaburgalarım ve kasıklarım ağrıyor sizinde bebeğiniz öyle duruyorsa ondan ağrıyordur
Kelebekcim cookiemonsterr doktorum 200 lük progestan vermişti bana hamileliğin ilk 3ayında fitil olarak sabah akşam onu kullan geçmezse gel dedi
cookiemonsterr Kelebekcim öyle mi neden kaynaklanıyormuş peki birşey dedi mi canım bende ona göre doktoruma gideyim
Kelebekcim cookiemonsterr neden kaynaklandığını söylemedi ama ilaç vardı onu kullan dedi muhtemelen rahatlatacak
Elifaras_ Benim de arada kasıklarımda sancı oluyor. Rahim yavaş yavaş kendini hazırlıyormuş normalmiş. Benim bebek yan duruyor ilginç değişik bir çocuk 🤣