Gulklcc Beta değerim düşmeye başladı. Doktor kürtaj olacaksın demişti. 1 hafta 10 gün beklesem kendi kendine düşer mi acaba. Yoksa kürtaj olmam gerekir mi. Böyle bir durum yaşayan varsa bilgilendirebilir mi acaba
Deletedmom_53 Gulklcc kanaman başlarsa kimyasalla sonuçlanır kürtaja gerek kalmaz kuzum. Çok geçmiş olsun kaç haftaliksin. Beta kaçken kaça düştü
Naaznaaz Gulklcc benim 2 hafta içimde o şekilde kalmış haberim yoktu. O 2 hafta boyunca da kendi kendine düşmedi kanamam olmadı gidip kürtaj oldum
Deletedmom_53 Gulklcc kese göründü mü kuzum. Kese gorunmedenbeta azalırsa kimyasal gebelik olur ki inşallah kürtaja gerek kalmaz kuzum
Deletedmom_53 Gulklcc hakkında hayırlısı olsun. Kürtaj da oldum kimyasal da geçirdim. Zor evet ama bu da imtihanımız. Rabb’im sabır versin 🤲
Gulklcc Naaznaaz benim de kanamam olmuyor sanırım kürtaj olmak zorunda kalıcam. İlaçla vs düşmedi mi Yada doktor bekleyelim kendisi düşebilir dedi mi
Naaznaaz Gulklcc doktor beklesek düşmez dedi hastaneye yatırdılar normal doğumla düşük yaptırdılar normalde ben kürtaj olmıcaktım kanamam fazla olduğu için mecburi kürtaj oldum