Pik3453 birkaç gündür bebek aniden karnımın bi bölgesinde sertleşiyo sonra tüm karnıma ağrı yayılıyo başına gelen var mı sancı mı acaba
ballikedii Pik3453 benim çocukluktan kalma ameliyat yüzünden hep sol tarafta duruyor oğlum zaten makat gelişli sezeryan olacaktım artık kesinleşti sertleşmesi de normal dedi doktorum
Badem_gozlum_ Pik3453 bendede başladı o haftalarda normalmiş kısa süreli olması. geçmesse ve ağrı olursa doktoruna dersin nst de bakar sancı var mı diye.
Basak3417 Pik3453 bende aynı şeyleri yaşıyorum muhtemelen bu haftada hızlı büyüdükleri için kaç kg bebeğiniz
Sedaayaz Pik3453 35+5 olduk dün benimde öyle oldu karnımın alt kısmında bi ağrı oldu biraz sürdü geçti sonra tekrar oldu belli bi ara sonra sanırım yalancı sancılar başladı 😒
ballikedii Pik3453 evet yayılıyor baskı hissediyorum hatta 30. Haftada korktum acile gittim herşey normal çıktı özel takipliyim ben Şuan 33+2 sol tarafım genel olarak sert ama bazen aşırı sertleşir ağrıyor
Pik3453 Basak3417 30+3te gitmiştim ultrasona göre 32. Haftayla uyumluydu 10 gün ileride 1710 gr çıkmıştı
kkslmrv 33+3’teyim bende de son zamanlarda bu durum mevcut gayet normalmiş artık bebişler gelmeye hazırlandığı için. Gün içerisinde takip ediyorum kaç kere bu durum oluyor ve ne kadar sürüyor diye az ve kısaysa problem yok diye biliyorum
Pik3453 kkslmrv Teşekkür ederim canım bilgilerin için umarım erken gelesi yoktur benim paşanın çünkü daha çok erken🥺
alyapoyraz Pik3453 32+2 aynı durum var dünden beri bugünde devam normal galiba bende post açıp sordum normal dediler canım