Yahu ne doktordan ne hastaneden bı gulemedim gitti Hastaneler aynı sağlık ocağı başka terane bişey sormaya arıyorum bana dalga geçer gibi Diyoki hamilemiydin Ewet doguracma nerdeyse dedim gülerek durmuş daha ne doğumu diyo 🤣🤣megersem Bayadir araidgi sorduğu yok sistem geri kalmış doğum kafasına girme diyo bana 😂😂Önce sistemini takiple Ayağına cagiriyo guncelemeye Ben aramasam oda yok. Ne bu rahatliklaro dengesizlikleri anlamadım gitti kaderimde mi var sanssizmiyim anlamadım😂😂😂civdiricam😁 devletle bağlantılı olan hiciyeri. Tadı tuzu yok hepsi berbat …Sizde durumlar nasıl