Kızlar merhaba 32+1im en son mayıs ayının 3ünde gittim haziranın geen 3ünde randevum var 33 haftalık olucam o zaman da arası çok mu açılacak o haftadan sonra beni 15 günde bir mi çağıracak acaba randevum 26 veya 27sine mi alsam diyorum ama ayda 2 kere gitmiş olucam 1 ay sonra gel demişti bana off çok kararsızım