Selamlar arkadaşlar, adetim 2 gün geçti ben de evde test yaptım akşama doğru. Testim silik de olsa ikinci çizgi belirdi. Ama sanki adet gecikmesi dışında belirtim yok gibi hissediyorum. Normal mi? Bunu yaşayan var mı? Ayrıca bundan önce iki düşük yaptım doktorum Amh düşük doğal gebelik zor demişti.