Kızlar kafama takıldı devlet hastanesine gittim haftaya da özelde kontrolüm var bugün devletteki doktorum bebeği gösterirken ekranı bana çevirdi bebek kesenin sol üstündeydi çıktı olarak vermedi verseydi yine solda mı olacaktı yoksa ekran yansımasıyla sağ da mı olacaktı😂😂