Kizlar ben 12 haftalik hamileyim ve daha oncesinden reflum oldugu icin mide yanmalarim cok artti dun kontroldeyken doktoruma soyledim o da razogen verdi sabah ac karna ic diye birde gun icinde agrim olursa diyede rennie duo surup verdi ama razogenin recetesinde hamileyken kullanimi icin doktorunuza sorunuz yaziyo internette ise hamilelikte kullanimi onerilmemektedir diyo aranizda kullanan var mi bi sorun yasarmiyim emin olamadim