Elf69 Merhaba 16+3 haftalığız. Bu zamana kadar mide bulantısı felan yaşamadım ama halsizliğim olurdu uykum olurdu yada arada kramp girerdi ama şuan hiçbiri yok korkuyorum bu şekilde olan var mı?
Melek-18 Elf69 hiç mideniz bulanmadı mı, 8 haftalığım midem bulanmıyor , böyle olması güzelmiş ama belirti olmayınca da insan tedirgin oluyor sanki
xbebegimx Elf69 16+2 yim bnde de belirtiler azaldi bulanti kusma vardi o bile gecti zaten bu ayda artik azalmaya baslar icini rahat tut suan bnde hic hamile gibi degilim🙃
Elf69 Melek-18 hiç midem bulanmadı kusmadım da bu zamana kadar Allah’a şükür, evet ben anlıyorum seni