Kızlar eşim maddi durumlardan ötürü çocuk istemiyodu ve ben üzülüyodum 2 tanede düşüğüm var.
Yaklaşık 2 haftadır artık çocuk istiyorum demeye başladı, herkese ben çocuk istiyorum diye anlatmaya başladı, özellikle en yakın arkadaşlarına.
Yakın arkadaşları şaşırdı ve tebrik etti.
Bazıları biraz daha mı bekleseniz dedi.
Eşim bu heyecandayken ne yapmalıyım, çocuk konusunu? Ben istiyorum.
Belki biraz daha zaman geçerse vazgeçebilir heyecanı yükssekken napmalyım? Bide yaş ilerliyor böyle bi faktör de var.