Annecivciv Geçen gün progestan ilaçla ilgili bir soru sormuştum arkadaşlar. İçerde kanama olduğu goruldu ama distan hic kanamam olmadı. 4 gündür bu ilacı kullanıyorum ve bir iki gündür Belimin alt kisminda ve kasigimda ağrı var. Düşük belirtisi mi lütfen yardım edin
Busee07 Annecivciv sanırım satışla ilgili bi şey yazmak yasakmış buraya yazdım ilgilenirseniz buseegulaslan İnstagram adresim 💕