Ecrinn41 Kızlar selam 21. Haftama girdim ancak bebek hareketlerini net bir şekilde hissedemiyorum. Kiloluyum da onun bi etkisi olur mu bilmiyorum. Elimi karnıma koyunca pıt pıt hissi geliyor ancak hareketleri hiç hissedemiyorum. Sizde de böyle oldu mu ?
Hizligonzales Ecrinn41 oglumda bende öyleydim ilk 19da hissettim ama 1gun hissediyorsam 2gun hissetmiyordum ebemiz korkma normal 27 28de net hissedersin hergun dedi 22den sonra hergun net hissettim simdi kizdada 19+6 haftaligim daha dun hissettim cok hafif bi sekilde.
Servikal Ecrinn41 benimde 21.hafta bazen hissediyorum gibi yüzüyor böyle bişey içimde sonra kaç gün tık yok
Deletedmom_50 ballikedii aynı bendensin canim bende 24 +3 felan iken tepik atmalarını hissettim şuan 25 haftadayim ama hala dışarıdan görünür değil hareketleri her bebek Bi olmuyo
64Demet64 Ecrinn41 pıt pıt hissettigin o degildir karnindaki damardir benimde oyle oluyor. Bende kiloluyum 22 haftalik olduk ama net bisey hissedemiyorum doktor normal dedi bazen baloncuk gibi bisey oluo icimde herhalde bebegim ama emin olamiyorum😃
ballikedii Deletedmom_50 ben 33+2 oldum 🥹 26 da dışarıdan ben görüyordum o zamanlarda başladı şimdi maşallah balık adam gibi dönüyor 😂
Deletedmom_50 ballikedii ayyy eşim de hissetsin istiyorum maşallah bizim kız da babası elini koyunca tepik atmayı birakiyo tepiklemiyo bile bendeyken bazen canımı bile acitiyo tepiklediginde