Önceki gebeliğimde çok kanamam vardı ağızdan alıyordum progestanı.Mide bulantısı,halsizlik,sürekli uyku hali oluyordu.
Bu hamileliğimde önceden düşük yaşadığım için hamileliğin en başından beri doktorum progestan kullanmamı önerdi.Fitil olarak en baştan beri kullanıyorum.Fitil olarak kullanıldığında olumlu etkisinin maximum yan etkisinin minimum olacağını söylemişti doktorum.Çok şükür önceki gibi yan etkilerini hissetmedim bu sefer.Fakat kanamanız varsa fitil olarak değil de ağızdan alındığını biliyorum.