Mockingbird33 bence salon Stok yapma… Biz ilk Türk malı dıe Sleepy almıştı ama hastanede morfin takmşlar kızım küvezde kalmştı… Eve çıktığında niz Sleepy kullandık.. Pişik oldu hastaneye sorduk siz ne kullanmıstnz dıe molfx dedi onu aldk… Geçmedi. Biri bana bim, a101 bezleri bazn bebeğe İİ geliyr ucuz dıe kaçma onu da bi dene dediler onu da denedik yok… Baby turco denedik yok doktor a göttrdk en son prima premiumcare kullan dedi onu kullandım… Hatta gelen asırı zamlardan sonra kızm 1.5 yasında iken değiştirelim dedim baby turco, Sleepy denedö yine yok hemen kızardı bazn bebeğin cildi kendi belirliyo bezı. Şimdi ikinci de ne olcak bakalm ama Stok yapmm