Sabia saglikk ocagindakiler biraz garip neden bilmiyorum benimkini de cok ugrastiktan sonra duyabilmisti bide ses cok azdi ama herhangi bi sıkıntı olmamıştı. Zaten orda idrar ve kan tahlillerinin de yanlış olabilceğini söylüyorlar 🤷🏻♀️ Endişe etmeyin. Allahın izniyle bir şeyi yoktur ama gidin hastanenize içiniz rahatlasın