Kızlar merhaba. Bugün doktora gittim, doktor 6 haftalık olduğunu söyledi. Karından baktı ve çok gazın var bebeği görüyorum ama çok buğulu dedi. Karından tam göremeyince vajinal baktı bebeği gördük, kalp atışını da tam duyamadık ama gördük. Daha önce gaz nedeniyle bebişini göremeyen oldu mu acaba? Bir de yumurtlama günüme göre 6+6yım ama ultrasonda 6 görünüyorum. Doktor normal dedi ama ben biraz korktum. Korkmalı mıyım bilmiyorum