Aleynagunal çok geçmiş olsun , aynı sorun bende de vardı büyük 14-15 i görüyordu zaman zaman ama doktorlar hep küçük tansiyon 9 u geçmesin dediler bana . Buyuk tansiyon stress ve cevresel faktorlerden etkilenirmiş . Benim 7 yi gecmediği için küçügü ilac da baslamadilar hatta . Sürekli yüksek seyrediyorsa doktorunuza vakit kaybetmeden bildirin hiç ölçmemek de tehlikeli olabilir