Ece_burhan
öncelikle 10’lu çıkış almadım çok pahalı geldi bana ama aldıysan 10’lu çıkış + 1 bezle doğum esnasında ebeye vermen için yeterli) ben kendi hazırladığımı söyleyeyim🌸
BEBEK İÇİN
• Ebeye verilecekler
( 5’li çıkış + battaniye + iç zıbın + çorap + 1 bez)
Yedek olarak
• 5’li çıkış + içine zıbın
• Tulum seti (Tulum eldiven şapka + içine zıbın)
• 5’li ağız mendili
•3’lü çorap(her takımın içine birer tane koydum)
• Bir ince battaniye bir kalın battaniye
• 20 tane bebek bezi
• 4 tane alt açma örtüsü
• 1 paket ıslak mendil
• Pişik kremi
• Emzik
• kundak bezi
ANNE İÇİN
• 2 düğmeli pijama takımı
• 2 baş örtüsü
• 1 paket depend
• 3 Atlet
• 2 iç çamaşırı
• rahat terlik
• Çorap + patik
• bir tane ince bir tane kalın uzun hırka
• Rulo peçete
• Göğüs ucu çatlak kremi
• Gümüş kapak
• 2 tane çöp poşeti (kirlileri koymak için)
Doğum yaptım 37+6 haftalıkken kesinlikle gümüş kapağını al benim ilk emzirmemde göğüs uçlarım çatladı ve 2 gün hastanede mahvoldum taburcu olur olmaz gümüş kapak almaya koştum. Çatlak kremin varsa doğuma yakın haftalarda kullan derim depend aldığım için iç çamaşırına gerek kalmadı ama atleti kullandım terliyordum çünkü. Birden üşüme gelebilir patikten ziyade 1 tane kalın çorabınız bulunsun. Terlik zaten olmazsa olmaz rahat olmasına dikkat edin çünkü o terliklerle doğuma kadar yürüyüş yapıp oturup kalkacaksınız doğumdan sonrasında önemli tabi