Tüp bebek yaptıran varmı acaba
Turangky3 ben
Turangky3 ben 33+2 hamileyim tatlım
Turangky3 bennn🌼
Turangky3 ben yaptırdım negatif oldu dün kan verdim
Bizim tüp bebek 28+5 haftalık olduk
Benimde 22 +4 gün öneri nedir
Turangky3 ben dün başladım tedaviye
Turangky3 ben 34+5 olduk
Doğurdum bile 3 ay 15 günlük 😀
Dyqsall sezaryen mi doğurdunuz
Happymm evet canım
Bugün testin sonucunu aldım. Pozitif