Merhabalar, bebeğim tam 3 yaş 1 aylık. Ben şu an 2. Bebek istiyorum. Mart ayında doğsun diye planladım ama henüz korunmayı bırakmadım bu hafta bırakcam. İkinci gebelik daha zor ya da kolay farkı var mı ilkinden? İlk gebeliğimde bir ay korunmadım hamile olduğumu öğrendim. Çalışıyorum o yüzden öğrencilerimi yarıda bırakmamak adına dönemin son 2 ayı bırakmak istiyorum. Bir de folik asit kullanmıyorum doktora da gitmedim. Bir kan vermem lazım yine de sanırım eksiklik var mı diye, valla gerilmicem dedim ama gerginlik alıyor beni eline ister istemez.