Aselkus 9 haftaligim prilam kullanıyorum tamamen kesmedi ama bir iki defa az kusuyorum ama bazen toparlanamiyorum safra mahvediyor ekstra faydasini gordugunuz bi ilac varmi
zynpkrhsn1 Aselkus Daha erken 9 hafta tam mide bulantısının pik yaptığı dönem ben de hala prilam kullanıyorum 13. hafta biraz hafifledi
Deniz1616 Bende 9. Haftayım hiç bir bulantı kusma yok hamile gibi hissetmiyorum hiç belirti yok bu normal mi