Ozlmcgrci Cinsiyetleriniz belli mi kaç haftalık oldunuz kıpirtilar ni hissedenler var mi doğum lar nisanın kaçında sohbete gelin 😍
Yagmurerol Ozlmcgrci yarin tam 17 hafta olucaz🙂 ara ara pit pit hislerim oluyor nadir de olsa 🙂 Kizim olucak💗💗💗💗
Mimi Ozlmcgrci bende 18+3 oldum 19 nisanda inşallah doğumum hala cinsiyetini öğrenemedim Gecen hafta ki randevumda bağdaş kurmuş dr göremedi 2 hafta sonra tekrar kontrolum var gösterirse göreceğiz
Ozlmcgrci Polo ayniyiz bende 20+1 cinsiyetimiz henüz belli d3gil göstermiyor bugün öğleden sonra gidicem bakalım gösterecek mi 😀 tekmelerini hissediyorum artık 18.haftada hissettim 🙏
Ozlmcgrci Polo bacaklarını kapatıyor hep 😄 doktor ne yaptıysa göstermedi 😅 insallah canım oğlum va kizim da olsun istiyorum herkez kızın olacak diyolar eşim çocuğum kız hissediyorlar bende aynı şekilde 🙏 gösterirse söylerim zaten cnm 😚
Damlaaaa 21+4 olduk Allahın izniyle cinsiyeti 12.haftada ògrendik oğlum olucak inşallah hareketlerinide haftalardır hissediyorum😇
Esukcigdem Bende 15 nisan allah nasip ederse 19 haftalıgız doktor kıza benzetti arkadasımda 22 haftalıga kadar doktoru kesin kız demiş detaylı ultrason da 24 haftalıkken erkek demiş sizce bendede degisiklik olabilir mi doktor yanılması ben kız istiyorum ama tedirgin oldum öncelik tabi ki saglıklı eli ayagı düzgün olması🙏🏻🤗
Seymaemre 19+1 :) cinsiyet belli değilll🙄 15 nisan gözüküyor doğum:) hıssetmıyorum hareketlrini hissedenler anlatabılır mi nasıl bişi 😂
-zlhzynp- 19+3 bende kız bekliyorum☺️ Arada bir kıpırtı hissediyorum ama bugünlerde maalesef faranjite yakalandım öksürünce korkuyorum😥 belim çok ağrıyor bir de normal mi acaba 😕