Kızlar yine ben hamile kaldigimdan beri bilmeyerek çok şey yaptım. Özellikle ilk zamanlar Avmye girerken birkaç kez bu cihazdan geçtim gerek hamile olduğumu bilmedigim zamanlar gerek bildiğim ilk zamanlar. Taaa ki bjr arkadaşım uyarana dek ben hamileyken asla geçmedim oğlum doğdu onu da geçirmem hala dedi. Tedirgin oldum yine. Kâh ultrasona sık girdim bunun için çok başlık açtım kâh antibiyotik kullandım mecbur kalıp. Kâh bu hatayı yaptım. Üstüne makyaj yaptım ilk zamanlar yine güneş kremi Sebamed kullandım başlarda şimdi değiştirdim Solente kullanıyorum. Ay bunları düşünmek beni iyice yordu yaa çocuk Allah’a emanet büyüyor sanki annesi olarak bir koruyamadim diyorum bazen bazen de her şey Allah’tan takma düşünme diye kendime telkinlerde bulunuyorum. Süreç beni paronayak etti mağzur görün lütfen. Allah’tan evde durmuyorum da işe gidiyorum kafayı yerdim heralde 🙄🙄