Birkucukmucize Mercandere65 ben karda dustum o zaman daha buyuktu 24 hastalıktı korktum hemen doktora gittim bir sorun yoktu için rahat etsin diye bir doktora görün istersen
Suddeee Mercandere65 bende 10 hafta civarlarında düşmüştüm ve özeldeki doktoruma gittim eğer 6-7 aylık hamileyken karnının üstüne düşmediysen hiçbir şekilde düşmeyle bebeğe zarar vermezsin merak etme demişti ve kalp atışlarını dinletmişti