Aylasss97 Kızlar iyi bir kadın doğum doktor arayışındayim 2 aylık hamileyim , İstanbulda Avrupa yakası 🙏🏻🙏🏻Lütfen yardımcı olun , gittiğim doktordan çok memnun değilim Normal doğum tercihim
Anonim3447 Aylasss97 İstanbul Beylikdüzü Medicana da Soner bey var ondan memnunum ama muayene ücreti arttı diye şuan Beylikdüzü devlet hastanesine gidiyorum Mehmet Satıcı oda iyi ve ilgili
Aynurkyozkan Aylasss97 kesinlikle Avrasya hastanesi Atilla okur normal doğumu kesinlikle destekliyor herşeyin uygunsa sen istesen dahi normal yaptırıyor.mizacı sert gelebilir ama baba gibi davranıyor tanıdıkça sizi 22 gün önce doğum yaptım
Amineazra Aylasss97 ben Şafak hastanesi Sema Yılmaz hanıma gidiyorum çok memnunum burda yazdığımda bir iki kişi olumsuz yorum yaptı fakat ben herhangi kötü bir durumla karşılaşmadım 7. Aydayım şuan. kendisi de normal doğum taraftarı ilgili bir hanım 🌿
irmarose Aylasss97 istanbul avrasya hastanesi çiğdem yavuz yurtsever,normal doğumu destekler bir dost sıcaklığında yaklaşır çok ilgili güzel bilgilendirir ne zaman ihtiyacınız olsa ulaşabilirsiniz harika bir doktorudur