NurDemir
Marka olarak bizimki Deerma.İlk defa buhar makinesi kullandık biz memnunuz ama diğerlerini bilmediğim için kıyas yapamam.Bebeğimiz henüz doğmadı ama biz kullanıyoruz eşimle ve bize bile çok faydası oldu.Gece burun tıkanıklığı falan yaşamıyoruz çok çok iyi eşimin horlamasına da iyi geldi.İyi ki almışız bence bebek için de mutlaka alınmalı.