Nananan ben iğneden korktuğum için iğnenin batacağı yere 1 saat önceden sürüp nemli kalacak şekilde sarıyorum. Çok iyi uyuşturuyor. Epilasyonda da sürüp 40 dk falan üstünü streçle kapatabilirsin. Sıvamana gerek yok çok pahalı. Hafif nemli kalacak kadar sür