Dileksue Bu konuda kararsızım sarı saçlarım ama dipler geldiğinde kötü görünecek boyamalımıyım gebelikte boyayan varmı
Nurr_22_22 Dileksue boyamasan daha iyi boyalar ağır kimyasal ne kadar dibine degmese de tenine temas ediyor bebeğine geçer bende sarı sacliydim hamile olduğumu öğrendiğim andan beri boyatmadım hiç aktı gitti doğumdan sonra zaten boyatirsin
beyzzsenturkk Dileksue açıcı yasak gerçi boyanın her türlüsü yasak ben doğurduktan 3 ay sonra boyadım korka korka
Eyvahvaveyla 4.ayım bittiğinde boyayacağım yaklaşıkta 5 aydır saçımı boyamıyorum kızılım yaşadığım eziyeti sen düşün öğrencilerim velilerim her gün bu şekilde görüyor ama biraz sabır 5.aydan sonra doktorum rahatça boyuyabilirsin dedi