Ysr_emrm Arkadaşlar hamile olduğumu öğrenir öğrenmez doktora gittim kese görünüyor ama bebek yok dedi 2+4 te gittim normalmi bu durum netten araştırdım biraz 5 haftadan snra görünür yazıyor yaşayan varmı bu problemi
Zeynepozcan Ysr_emrm 2+4de henüz kese oluşmaz??? Haftanızdan emin misiniz? Son adet tarihinizin ilk günü nedir?
myangelson Ysr_emrm son adet tarihine göre hesaplaman gerekiyor 2+5 diye bir hafta yok 😑 muhtemelen 4+5 haftaliksin
Hatice_123456 Ysr_emrm çok erken gitmişsin o hafta da bebek girummezki hatta kese bile görünmez sizinki alttan göründü galiba kalp atışını da duymak istiyosan 8 haftalık ken gidin
mihribanuzun Ysr_emrm son adet tarihine goreyse 2+4 te vs kese gorunmez diye biliyrm. Benim 5 haftalikken kese vardi. 6-7 haftalikken bebişi gorduk
Ysr_emrm Zeynepozcan şöyle son adet 29 nisandı ben geçen hafta gittim işte doktor bana böyle söyledi şu günlerde biraz acemiyim sanırım haala alışamadım
Ysr_emrm Hatice_123456 yok karından baktı ama çok teşekkür ederim biraz doktorlar korkutuyor insanı boş kese olabilir felan deyince tedirgin oldum şimdi 6 haftayı beklicem meraktan çatlıyorum ikinci oglumda 5 haftalıkken öğrenmiştim gittigimde kalp atışını felan duydum hiç böyle problem olmamıştı
Hatice_123456 Ysr_emrm benim 5. Haftamda betam çok düşüktü doktorum kimyasal gebelik diye düşündü bebekte girunmeyince kanama olmamı bekledi resmen ama çok şükür öle bişe olmadı gerçekten doktorlar abartıyor bazı şeyleri
Deletedmom_103 Ysr_emrm ablam 2+4 te bebek daha oluşmaz kese de oluşmaz daha. O haftada nasıl öğrendin helal olsun. 5 veya 6 haftalıkkenn kesesi 6 veya 7yken de kalp atışı duyulur
Youngmotherr Deletedmom_103 ben ilk öğrendiğimde 3 haftalıktı vajinal bakıldı doktor bile dedi varsa da gözükmez 5 haftalıkken bile bit kadar gözüküyor 2+5 de nasıl görecekler 🫣🌸
mhmtsmy Ysr_emrm ben de 3+4 kem öğrendim kese gözükmedi gayet normalmiş.4 hastalıkken göründü.6 da da kalp atışı