Nurrs 7. Haftamda benimde kanamam gelmişti . Düşük tehlikesinden dolayı progestan iğne serumlarla kanama durduruldu . 12. Haftada tehlikem bitmişti . Gebeliğin ilk zamanları olma ihtimali yüksekmiş . Gönlünü ferah tut. Şuan 31+3 olduk allahım sana da yaşatsın bu günleri .