Herkese merhaba,
Dün kontrolde rahim ağzı uzunluğu 25mm altına düştüğü için çatı muayenesi yaptı doktorum yumuşama var 3 cm açılman var 10 gün bile beklemeyebilir dedi ama nst de sancı çıkmadı ve herhangi bir müdahalede bulunmadı. 35+5 bugün en azından 37 ye kadar dursun erken doğum statüsüne girmesin istiyorum ama bu haftalarda bu durumu yaşayanlar var mı? İstirahat etmek dışında ne yapabilirim? Haftasıyla uyumlu gidiyor şuan 2670 gr olduğunu söyledi biraz endişeliyim. Kasıklarımda fazlaca baskı ve ağrı var,akıntım da baya arttı. Yaşayanlar destek olabilir mi🙏🏻