Magnezyum, d vitamini kullanmanız lazım. Haftanız ne bilmiyorum ama. Süt içmiyorum. Kendımce bazı mantıklı sebeplerden ötürü. Kefir, ayran, peynir, yoğurt hatta actıvıa yoğurt var prebıyotık olarak o da iyi. Fermente olmuş gıdaları tercih etmenız daha iyi olur.