Merhaba 39+3 haftalık hamileyim , gebelikten önce iki böbreğimde de taş vardı birini düşürmüştüm çok aşırı ağrılı bir süreçti , sonra hamile kaldım ve 36. Haftamda böbrek ağrım olmuştu ürolojiye gittiğimde sağ böbreğimin şiştiğini iki böbreğimdeki taşlarında büyüdüğünü söylemişti ama kanalda taş gözükmüyor demişti doktor . Bugün tuvalete girdim silinirken elime sert bir şey geldi , taş mı değil mi emin olamadım . Çünkü 36. Haftadan sonra 2 haftaya yakın ağrı çektim geçti bir süredir hiçbir sıkıntım yoktu taş düşürmekte çok sancılı bir süreç hiç ağrı olmadan düşmesine çok şaşırdım . Taş mı yoksa başka bir şey olabilir mi acaba
