Gizemakpolat şöyle söyleyim sancılarınız varsa duramazsanız acile gittiğiniz de bakılıyor ama normal de 37.haftada bakılıyor. 2 gün önce acil de 30+3 haftalik birisine alttan muayene edip açıklık var mi diye baktılar. Ve o da sezaryendı bir de bebek ters geliyordu. Aynı sekil de bana da baktılar ama benim ki normal doğum 34+3 haftalığız herhangi bir sorun olmadı. Sadece sancım fazlaydı bir de suyuma baktılar bu kadar 🥰