hello kızlar 32 haftaya giriyorum hast çantasını hazırlıyrm yavaş yavaş. gecelik koyucam ama herkes diyorki koyu renk al. ve 2 adet gecelik bir pijama takımı almalıymışm. doğum çantası hazırlayan varsa gecelik konusunda fikir verebilir mi normal biley mi alayım yoksa süslümü bilemdm