Arkadaşlar, 7. Hafta gibi lekelenmem olmuştu sadece. Ultrasona göre 11+4 üm. Dün tam 11+0 olmuştum bi batma, sızlama, baskı oldu. Kesinlikle kırmızı ya da pembe değil ama akıntım saf beyaz da değil gibi dünden beri. 2 gün sonra 2 li tarama için gideceğim.
Bu haftalarda böyle olup sağlıklı ilerleyen var mı?