Hamile olmadan önce asla yaptırmam diyordum😀 yurtdısında yaşıyorum kesınlıkle yapıcaz dedi doktorum itiraz edemedim üstüne, ilk 50 gr olandan kaldım😀 asla yaptırmam diyen ben 2. 3 saatlik teste girdim bu sefer 100 gr içtim neyseki geçtim🙄 berbattı ilkinde tansiyonum düştü bayılacaktım 2. Kusacaktım uzandım gözlerimi kapadım🙁