Neslihankrhmt Kızlar kaçıncı sefer de hamile kaldınız ,ben ikinci seferde kaldım, ilkinde de günü denk getirememiştik pcos vardı, eşimde sorun yoktu 👶🏻 doktor kontrolünde kullandım elbette pcos olup bebiş için uğraşanlara moral amaçlı sordum soruyu ❤️
ikibebisim Neslihankrhmt ilk hamileliğimde klomeni kullandım ve o ay hamile kaldım ikinci hamileliğimde klomenle olmadı diğer ay çatlatma iğnesi yapıldı tekrar olmadı diğer ay hamile kaldım 😍
Neslihankrhmt ikibebisim ilk bebişten sonra yine mi klomen 😅 bende onu merak ediyordum ikinci bebiş kendiliğinden olurmu acaba diye🙈
ikibebisim Neslihankrhmt ikinci bebeği düşündüğümüz zaman korunmayı bıraktık 7 ay olmadı ben tekrar doktoruma gittim klomen’e ve daha iki tane ilaca başlamıştı