Totanseyma Bulbulyuvasi biz ikimizde çalışıyoruz benim son 6 haftam izne ayrılmama evde kalınca zaman hiç geçmeyecek şimdi
Bulbulyuvasi Totanseyma özellikle günlük hayatında aktifsen gerçekten tüm gün evde aşırı sıkılıyor canın bebekle konuşa konuşa zaman geçiyor canım. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Totanseyma Bulbulyuvasi evet 2 gün izin kullanıyorum patlıyorum tek başıma evde hayırlısı ile kucağımıza alalım da