Neslihankrhmt oda termometre ve nem ölçer e bebek markasını almıştık güzel ama fiyatı pahalıydı nette bi gidince bakın kanzınki şuan daha uygun gördüm sanki, kıyafetlerini genelde hep ordan aldım zaten zıbın şortlu takımları falan 2 yaş kızım, şimdikinede pamuk ve alt açma falan ordan bakıcam hatta şampuan seti var baby me organic diye bi de onun içeriğini incelicem güzel duruyor ama içeriğine bakamadım 😁 deterjanı da baby me marka kullanmıştım gene öyle yapıcam sizede fikir olsun 🤗